4 Şubat 2011 Cuma

Örnek: İnternetten eğitim yönetimiine ilişkin anket

Değerli Eğitim Yöneticisi,

          Marmara Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Yüksek Lisans öğrencisiyim. Okul Yöneticilerinin Küreselleşmeyi Algılamaları konulu bir tez konusu üzerinde çalışıyorum. 100 maddeden oluşan tez anketimi online hale getirmiş bulunmaktayım. Maddeler kısa ve anlaşılır olduğu için çok zamanınızı almayacağını ümit etmekteyim. Anketle ilgili izin onayları eklerde sunulmuştur. Ankette sizin için uygun olan tercihleri seçip "Gönder/Submit" tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Sizin doldurduğunuz anketle ilgili veriler doğrudan veri tabanına yansıyacaktır. Aşağıda linkini verdiğim anketi bir müddet zaman ayırarak doldurmanızı ve tanıdığınız, yakınınızda olan idareci arkadaşlarınıza bu maili iletmenizi  rica ediyorum. Anketi doldurarak ayırcağınız zamanı ve yardımınızı çok önemsiyor, desteğiniz için sonsuz teşekkür ediyorum. Ayrıca İGEDER Yönetim kuruluna da bu imkanı sağladığı için ayrıca teşekkür ediyorum. Sağlıcakla kalınız...


Anket Linki: Aşağıdaki linki tıkladığınızda anket karşınıza çıkacaktır.




https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dE5Pczh1ZzBxSzU4MU5TcV9hN0JaVHc6MQ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder